onsdag den 1. februar 2012

Solguden Bruno




Efter halvandet doegn i fly og lufthavn og med et lille smut forbi Jakartas vaerste slum er vi endelig naaet til Kuta. Over en Nasi Goreng i lufthavnen moedte vi Bruno fra Brasilien (haha) som hurtigt fik os charmeret til at dele baade taxa og vaerelse i Kuta ( brasilianere er et flot folk) Med Bruno som ledestjerne har der faktisk ikke vaeret saa meget vi selv skulle tage stilling til. Bruno kender nemlig HELE Kuta og ved ALT - heriblandt hvor den lokale frugtbod er, hvad penicillin hedder paa indonesisk ( det har allerede vaeret noedvendigt) de gode og billige steder at spise - og naturligvis den anden halvdel af det brasilianske folk ( de hedder i oevrigt Vini og Victor og har gang i et proejkt med at surfe Bali rundt eller saadan noget) Den korte version er at det brasilianske folk og os har spist middag sammen de sidste tre dage. I gaar proevde de ogsaa at laere os at spille pool ( gik fint med Sanne) Egentlig er brasilianerne det mest interessante der er at fortaelle om fra Kuta. Her er trygt og turistet - fuld af australiere under atten paa druk ( !!) solbraendte surferer ( allerede naevnt) og hoens (!!)
Vi har nydt den luksus at bo et sted med poel ( Brunos fortjeneste) og proever ihaerdigt ( og solskoldet) at vaenne os til varmen.
I morgen tager vi bus til Ubud og mindre turistede egne. Det bliver spaendende at se hvordan det kommer til gaa uden det brasilianske folk men ogsaa interessant med lidt mere aegte Bali ( forhaabentlig)

6 kommentarer:

  1. Det ser bitchen ud, Yoda.. ;)
    Håber du nyder solen - personligt døjer jeg med gruppedannelses-helvedet på RUC, så mit liv er meget trivielt i det ekstremt kolde nord.

    Jeg har ikke så fandens meget at byde ind med, så jeg venter spændt på at få en ny opdatering fra dig herinde på bloggen.

    Hav det nu godt, yadda yadda!

    SvarSlet
  2. Bassen!!!!! FUUUUUCK du er jo mega langt væk og overvej lige og tage bruno med hjem ikke.. det tror jeg er en rigtig god idé! Fuck jeg savner dig, men jeg er så glad for at du er ude og opleve verden - det lyder for fedt! Ville ønske jeg var en flue på væggen eller bare seriøst var med dig og oplevede det hele :-) God energi herfra.. sidder og øver og øver Chess.. 36 sange er jo lige frem hurtige at komme ovenpå ;-) men nyd varmen og jeg tænker på dig. Ps. husk nu bruno ! :-)
    Kys fra nussen

    SvarSlet
  3. Godt at høre fra dig. Nyd varmen. Vi har minus 10 og sne her i det kolde nord. Kram

    SvarSlet
  4. Hej Julle-Bølle-Basse!

    Skønt at læse at I har det som blommen i et æg - og at I har Bruno til at passe lidt på jer!
    Har tænkt på dig hele dagen under mit (lange!) momentale anfald af rengøringsvanvid og nåede frem til, at jeg rent faktisk GODT gad bytte tilværelse med dig. Bare for en dag eller to.... :-D
    Sender de varmeste tanker til Ubud, som jeg husker som det ultimative fristed, hvor tiden bare står stille - og til dig selvfølgelig.
    Krydser fingre for, at du finder "din" familie og glæder mig til at høre mere fra dig....

    Knus Bonusmor'en :-D

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Hej søde Julie, må vi ikke snart se mer? Vi savner dig.. Knus

    SvarSlet