mandag den 12. marts 2012

Foelg mig paa bloggen

Dette blogindlaeg er tilegnet (min mor og) alle jer der uge efter uge har siddet klistret til skaermen i haab om nye blogindlaeg (fanskaren er stor ved jeg) Alle jer der forventningsfuldt har tastet webadressen og gang paa gang er blevet moedt med samme skuffende faktum - intet nyt!
I har hermed min oprigtige undskyldning. Jeg er virkelig aergerlig over at konstatere at jeg bare ikke rigtig er dagbogstypen og at det der med at saette sig ned og skrive kan vaere et stort krav naar man er paa ferie (og i det hele taget) Med det sagt har det altsaa heller ikke vaeret nemt. Siden sidst har vi baade boet i ashram paa oest Bali, naturreservat paa Java samt alt det imellem hvor der heller ikke har vaeret internet! med andre ord har turist turen paa det sidste vaeret en saga blot og vi har levet i harmoni med hinanden, naturen, DYREVENNERNE og lokal samfundet..... det har vaeret lidt haardt... og meget spaendende...
Vil dog proeve at indordne mig blogskriveriets reglementer og indskrive nogle kapitler - naar jeg faar tid ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar