lørdag den 21. januar 2012

Det der med at blogge ...

... Jeg har jo selv set hvor smart det er når folk blogger. Dem der ved hvordan man gør altså. Jeg har for eksempel en helt vildt smart veninde der også er helt vildt smart til at blogge ( og nej hendes baggrund er ikke mærkelig lyselilla som min åbenbart er lige nu ) Og jeg har jo også lovet at jeg ville blogge - om rejsen og alt det. Så her er det så mit første indlæg??!!
Med en opfordring til alle erfarne bloggere om at skrive gode råd til layout og .. nåja.. egentligt brug af bloggen til mig ( hvor end man så gør det)
....

6 kommentarer:

  1. Hej du. Det ser da helt fantastisk ud og sikke et fint indlæg. Jeg glæder mig til at følge dig på rejsen. Hmm, hvordan er det nu, man indskriver blogs, man læser. Noget med tilføj gadgets.. Skal nok lige skrive, når jeg ved det - må jo ind og tilføje dig. Jeg ser ingen lyslilla baggrund, kun en fræk My. Knus

    SvarSlet
  2. øh, der er dog lige noget med titlen, tror jeg.

    SvarSlet
  3. haha HURRA!
    er det bedre nu med titlen ?

    SvarSlet
  4. Jeg synes My er fin! Desuden tror jeg ikke det bliver noget problem at blogge, når der kommer en masse indtryk at udtrykke. Kram

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke hvordan man gør noget som helst med at blogge.. :) men jeg saaavner dig, søde Julie. Håber du er på vidunderlige eventyr :)

    SvarSlet